همکاری در فروش سایت میهن لایسنس
درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

همکاری در فروش سایت میهن لایسنس

 

تبریک سال نو + جشنواره نوروزی میهن لایسنس


چرا همکاری در فروش میهن لایسنس؟

    بدون نياز به سرمايه و مكان فيزيكي جهت کسب و کار
    ارائه یک فروشگاه جامع و اختصاصی
    مناسب ترین نرخ پورسانت فروش در بین سیستم های دیگر
    بیش از شش روش متنوع جهت تبلیغات
    پنل مدیریت قدرتمند برای بررسی سفارشات و درآمد های کسب شده
    امکان زیرمجموعه گیری و بهره مندی از سود بیشتر
    ارسال سفارشات در کمتر از 48 ساعت و ثبت در پنل همکار
    دارای قالب های متنوع و همچنین امکان سفارشی سازی کامل قالب فروشگاه
    امکان ایجاد فروشگاه با دامنه اختصاصی
    سیستم پشتیبانی مجزا و قدرتمند
    تسویه حساب فوری و لحظه ای به درخواست کاربر پس از تایید سفارش
    امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل
    امکان پرداخت سفارشات به صورت آنلاین از طریق درگاه های بانکی
    و ... .



قوانین سرویس دهی

تعاریف :

    میهن لایسنس (فروشنده) شخصیست که موظف به ارسال سفارشات و درخواست های مشترکین می باشد. در این قرارداد از این پس با عنوان “سرویس دهنده ” نامیده خواهد شد.
    خریدار شخصیست که اقدام به خرید و پرداخت وجه لایسنس می نماید. در این قرارداد از این پس با عنوان “مشترک” نامیده خواهد شد.
    همکار (بازاریاب) شخصیست که با سرویس دهنده جهت همکاری در فروش در ارتباط می باشد. در این قرارداد از این پس با عنوان “همکار” نامیده خواهد شد.
    کاربر عبارت است از تمامی اشخاص اعم از خریدار، مشترک و بازاریاب، بازدیدکننده و … .
    سامانه پشتیبانی : وبگاهی به آدرس http://my.mihanlicense.com که مشترک و همکار در آنجا حساب داشته و از طریق این حساب می توانند اقدام به ارسال تیکت نمایند. مشخصات مشترک و همکار در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروز رسانی می باشد.
    سامانه همکاری در فروش : وبگاهی به آدرس http://mihanlicense.biz که همکار در آنجا حساب داشته و از طریق این حساب می توانند اقدام به فروش لایسنس با کد اختصاصی خود نماید. مشخصات همکار در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروز رسانی می باشد.
    مرکز آموزش : وبگاهی به آدرس http://kb.mihanlicense.com می باشد که در آنجا سرویس دهنده اقدام به ارسال مطلب در مورد محصولات، شرکت های نرم افزاری، آخرین اخبار مرتبط با این وبسایت و … را می نماید.
    خرید عمده : عبارت است از خرید بیش از ده لایسنس توسط مشترک یا همکار در یک سفارش.
    لایسنس : مجوز استفاده از نرم افزار که توسط تولید کننده نرم افزار با اعتبار مشخص صادر می گردد.
    لایسنس های OEM : لایسنس هایی می باشند که استفاده آنها دارای شرایط خاصی می باشد. برخی از این شرایط در صفحه “سوالات متداول” درج شده است.

 

تغییرات

    سرویس دهنده می تواند این قرارداد را در هر زمان که بخواهد، تغییر دهد و این حق برای سرویس دهنده محفوظ می باشد. ما به شما توصیه می کنیم که به صورت دوره ای برای اطلاع از این تغییرات، به این صفحه مراجعه نمایید. پس از هر تغییر فرض ما بر این است که شما، آن تغییر را پذیرفته اید. نسخه قابل استناد این قرارداد، آخرین نسخه ای که در سایت موجود است، خواهد بود.
    پس ازهر تغییر کاربر موظف است ظرف 48 ساعت نسبت به عدم پذیریش کل قوانین یا قسمتی از قوانین به سرویس دهنده از طریق سامانه پشتیبانی اطلاع دهد تا تصمیمات لازم در مورد کاربر اتخاذ گردد. لازم به ذکر است پس از این مدت کاربر موظف به رعایت و پذیریش کل قوانین می باشند و در صورت تخلف هیچگونه مسئولتی متوجه سرویس دهنده نخواهد بود.
    تمامی مطالبی که در این وبسایت، نظیر بخش های “مرکز آموزش”، “سامانه پشتیبانی”، “سامانه همکاری در فروش” و … را می نماید، در حکم قوانین و رعایت و پذیرش آن الزامی می باشد.

 

نحوه ارتباط طرفین با هم

    روش ارتباطی سرویس دهنده با کاربر، آدرس ایمیلی می باشد که در حساب کاربری وی در سامانه پشتیبانی ثبت شده است و در صورت عدم حساب کاربری در سامانه پشتیبانی، آدرس ایمیل وارد شده در فرم خرید، خواهد بود.
    روش ارتباطی سرویس دهنده با کاربر و بلعکس، ثبت تیکت در سامانه پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت خواهد بود.
    استفاده از ایمیل تنها جهت ارسال لایسنس توسط سرویس دهنده مقدور بوده و در موارد دیگر کاربر موظف به عضویت در سامانه پشتیبانی می باشند.
     سرویس دهنده مسئولیتی نسبت به تبعات وخسارات وارد شده بر کاربری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق منبع معتبر به اطلاع سرویس دهنده نرسانده است را ندارد.

 

امنیت و محرمانگی

    به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه سرویس دهنده تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از کاربران می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را ناامن فرض نمایند.
    مسئولیت نگهداری از لایسنس های ارائه شده به عهده کاربر می باشد و در صورت منتشر شدن لایسنس، سرویس دهنده هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات به وجود آمده نخواهد داشت.
    سرویس دهنده لایسنس های ارایه شده را نزد خود کاملا محفوظ نگاه می دارد و این اطلاعات هیچگاه توسط سرویس دهنده در اختیار اشخاص ثالث قرار داده نخواهد شد.
    سرویس دهنده مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها، اپلیکیشن ها و یا برنامه های مورد استفاده کاربر را ندارد.

 

نحوه تحویل سفارشات مشترک و شرایط مرتبط با آن

    پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه سفارش توسط کاربر، با آماده ی تحویل شدن لایسنس خریداری شده، مراتب از طریق ایمیل مندرج در فرم سفارش به مشترک اطلاع داده خواهد شد. عدم دسترسی کاربر به آدرس ایمیل مانع تحویل سرویس نمی گردد.
    مدت زمان تحویل سفارش از سمت سرویس دهنده در شرایط عادی بین 24 الی 96 ساعت می باشد، صورت بروز شرایط ویژه سرویس دهنده مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا 2 برابر خواهد بود.
    سرویس دهنده حق تصمیم بر ارائه هر یک از سرویس ها را برای خود محفوظ می دارد و در حالت هایی که امکان ارائه یکی از سرویس ها از نظر فنی، قانونی و یا هر دلیل دیگر وجود نداشته باشد سرویس دهنده می تواند درخواست مشترک مذکور را لغو نماید، در این صورت وجه دریافت شده کاملا به حساب معرفی شده از سمت مشترک، بازگردانده خواهد شد.
    پس از ثبت سفارش توسط مشترک به هیچ عنوان امکان عودت وجه و لغو سفارش بدون دلیل معتبر نمی باشد. تنها در صورتی امکان عودت و بازگشت وجه پرداختی وجود دارد که سرویس دهنده قادر به ارائه لایسنس درخواست شده مشترک نباشد.
    در صورت به وجود آمدن شرایط بند 3 و 4، مشترک تا قبل از سپری شدن 2 برابر حداکثر زمان تحویل مجاز آن سرویس، حق فسخ و بازگشت وجه را نخواهد داشت. به عنوان مثال چنانچه حداکثر زمان تحویل سفارش 4 روز باشد در صورت عدم تحویل، خریدار تا 8 روز مجاز به انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی خود نمی باشد.
    مدت زمان درج شده در بند 5 تنها مختص لایسنس های OEM می باشد، در مورد لایسنس های دیگر نظیر لایسنس های Retail این مدت زمان به 3 برابر حداکثر زمان تحویل، قابل افزایش خواهد بود.
    با توجه به محدودیت لایسنس های OEM درمدت زمان فعال سازی، پس از ارسال سفارش توسط سرویس دهنده، مشترک موظف به فعال سازی لایسنس ظرف 24 الی 60 ساعت می باشد، در صورت عدم فعال سازی در این زمان مسئولیتی متوجه سرویس دهنده نخواهد بود.
    سرویس دهنده مسئولیتی در قبال عدم استفاده کاربر از سرویس خریداری شده که توسط سرویس دهنده برای کاربر ارسال شده است را ندارد.

 

نحوه پرداخت وجه تخصیص داده شده به همکار

    در صورتی که مشترک توسط همکار معرفی شده و وی اقدام به خرید لایسنس نماید، وجهی به عنوان حق الزحمه در سامانه همکاری در فروش در پنل اختصاص داده شده به همکار ثبت می گردد که قابل مشاهده توسط او نیز می باشد.
    همکار زمانی می تواند درخواست پرداخت حق الزحمه خود را نمایید که مجموع موجودی وی در سامانه همکاری در فروش بیش از 40,000 تومان باشد.
    پس از به حد نصاب رسیدن موجودی همکار و درخواست وی مبنی بر دریافت پورسانت، سرویس دهنده موظف است تا حداکثر 72 ساعت نسبت به درخواست همکار رسیدگی نماید.
    در صورتی که مشترک توسط همکار معرفی شده باشد و به دلایلی مشترک درخواست بازگشت وجه را نمایید و وجه لایسنس به حساب مشترک بازگردانده شود، همکار موظف به بازگرداندن وجه تخصیص داده شده به سرویس دهنده می باشد.

 

فعالیتهای غیر مجاز خریدار

    لایسنسهای ارائه شده تنها قابل استفاده در همان تعداد کامپیوتری است که در سایت و در هنگام ارسال سفارش توسط سرویس دهنده درج شده است، در صورت استفاده بیش از تعداد مجاز، از سوی شرکت تولید کننده نرم افزار لایسنس در لیست سیاه قرار گرفته خواهد شد و سرویس دهنده نیز مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.
    کاربر موظف است علاوه بر رعایت و پذیرش قوانین سرویس دهنده، قوانین شرکت تولید کننده نرم افزار را نیز رعایت نماید، در صورت تخطی از قوانین مسئولیتی متوجه سرویس دهنده نخواهد بود. برای مشاهده این قوانین به وبسایت تولید کننده نرم افزار مراجعه نمایید.

 

نحوه پشتیبانی و گارانتی

    کاربر موظف هستند تا مشکلات خود را تنها و تنها از طریق سامانه پیگیری نمایند و از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند. ضمنا به درخواستهایی که از طریق تماس تلفنی اعلام گردد نیز رسیدگی می شود.
    کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.
    کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت عنوان تیکت، پیغام و لایسنس ارائه شده را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای سرویس دهنده وقفه ایجاد نشود.
    کاربر می بایست متن ارسالی را حتما به زبان فارسی ارسال کند، به تیکت هایی که به صورت فینگلیش یا زبان دیگری ارسال شده باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    اپراتور میهن لایسنس متعهد می شود تا تمامی تلاش خود را برای برطرف نمودن مشکلات مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید. میهن لایسنس هیچگونه مسئولیتی من باب پاسخگویی به تیکت های تکراری، دارای عنوان نامناسب یا سوالات نامفهوم ندارد.
    شایان ذکر است خدمات آموزش نظیر : آموزش آپدیت و به روز رسانی نرم افزار، نصب نرم افزار، نحوه فعال سازی لایسنس و… جزء وظائف اپراتور میهن لایسنس نمی باشد. با این وجود میهن لایسنس با راه اندازی بخشی به نام “مرکز آموزش” اقدام به حل مشکلات نامربوط به پشتیبانی کاربران را می نماید.
    سرویس دهنده تنها ارائه کننده لایسنس می باشد و گارانتی محصولات با شرکت تولیدکننده می باشد، ولی سرویس دهنده به پاس مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان گرامی، لایسنس های ارائه شده به مشترک را تا یکسال از تاریخ ارسال لایسنس، گارانتی و پشتیبانی می نماید.
    سرویس دهنده مسئولیتی در قبال عدم تطابق لایسنس نرم افزار خریداری شده با نیاز کاربر ندارد. به عنوان مثال کاربر نمی تواند ادعا نماید فلان نرم افزار نیازهای من را برطرف نکرده، بنابراین درخواست بازگشت وجه را دارم.

 

مسئولیت مشترک

    کاربر موظف است که کلیه قوانین سرویس دهنده و جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. درصورت عدم رعایت، هیچ وجهی بابت فسخ یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.
    با توجه شرایطی که در مورد لایسنس های OEM ارائه شده، مشترک مسئول عملکرد خود در رابطه با استفاده از لایسنس ارائه شده می باشد. همچنین کلیه مسئولیت های عدم استفاده صحیح از لایسنس خریداری شده با مشترک می باشد.

 

مرجع رسیدگی و قضاوت

    در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، مشترک موظف است بدوا نسبت به اعلام موضوع به مدیریت از طریق سامانه پشتیبانی اقدام نماید تا موضوع مورد رسیدگی واقع گردد در صورت عدم حصول نتیجه پس از 10 روزکاری، مشترک می تواند به سایر مراجع قانونی جهت رفع مشکل مراجعه نماید.

 

فورس ماژور

    سرویس دهنده هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی سرویس دهنده تمام تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می نماید.
    تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور خواهد بود.

 

سایر قوانین خاص

    جهت خرید محصولات مندرج در وبسایت تنها نیاز به پرداخت وجه تعیین شده در وبسایت می باشد و هزینه هایی دیگری نظیر مالیات مشمول این محصولات نمی شود. ضمنا ارسال لایسنس تنها از طریق ایمیل امکان پذیر می باشد، لذا از این بابت نیز هیچ گونه هزینه ای از مشترک بابت ارسال دریافت نخواهد شد.
    با توجه به قوانین جدید شرکت کسپرسکی، نصب مجدد نرم افزار و فعال سازی آن تا 2 مرتبه در سال امکان پذیر است، پیشنهاد می گردد که بعد از فعال سازی نرم افزار و لایسنس از سیستم خود بک آپ کامل تهیه کنید و برای دفعات بعدی اقدام به بازگرداندن بک آپ نمایید. لازم به ذکر هست که این محدودیت شامل نرم افزارهای دیگر نیز می باشد.
    مشترک موظف است تحویل و تطابق لایسنس خریداری شده با سفارش خود را کنترل نماید، در صورت مغایرت، مشترک تنها ظرف 72 ساعت می تواند اقدام به ارسال تیکت نماید، در غیر این صورت مسئولیتی متوجه سرویس دهنده نخواهد بود.
    سرویس دهنده برای گسترش خدمات و افزایش سرویس دهی به مشترکین خود در بازه های مختلف زمانی اقدام به انتشار و توزیع کوپن های تخفیف می نماید. لازم به ذکر است که سرویس دهنده در پذیرش و یا عدم پذیرش این کوپن ها دربازه های تخفیف و یا ایام خاص مختار می باشد.
    سرویس دهنده درقبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و حق استفاده وارائه به اشخاص ثالث ویا استفاده تبلیغاتی را ندارد.
    سرویس دهنده موظف به پشتیبانی مشتریانی که از سمت همکار معرفی می شوند، می باشد ولی تعهدی نسبت به پشتیبانی مشتریان خریدار عمده لایسنس نمی باشد.

 

پذیرش قوانین

    با پرداخت مبلغ فاکتور سفارش، یا خریداری لایسنس و یا عضویت در سامانه پشتیبانی یا همکاری در فروش و یا موارد دیگر، فرض بر این است که کاربر قوانین سرویس دهنده را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از آنها نمی باشد.
    عدم اجرای بخشی از شرایط و قوانین سرویس دهنده نسبت به مشترک یا همکار به منزله سلب حق اجرای قوانین از سمت سرویس دهنده نمی باشد.



 


میزبان مارکت پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس, همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس, همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس, همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس, همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس, همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس, همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس, همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس, همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس, همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس, همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس, همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس, همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس, همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس, همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس, همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,همکاری در فروش سایت میهن لایسنس,,
ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 272
بازدید کل : 201266
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها